• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Наші традиції

Наші традиції

Щороку 1 вересня школа відчиняє двері в цікаву «Країну знань» своїм вихованцям. Особливо урочисто вітають першокласників та випускників. З нами завжди гості свята та батьки наших учнів.

Виховна робота

«Будь-яка дитина має «золоте зерно душі», яке, потрапляючи на родючий грунт національного виховання, дає пагони добра, правди, гідності, гордості.
Отже, становлення особистості, формування її духовно-моральних якостей розглядається як постійна праця душі і виступає як особисте осмислення, переживання себе, своєї сім’ї, держави, нації, людства, зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, Батьківщини, всієї Планети

Т.Д.Дем’янюк

Проблема, над якою працює школа: Формування духовності, як провідної якості особистості для життєвої компетентності .
Розроблені програми для виховання компетентного учня школи:
• Програма по вихованню громадянина України “ Ми є. Були. І будем. Ми. ”.
• Програма по екологічному вихованню “ Журавлиний дім ”.
• Програма по вихованню здорового способу життя ” Здорова нація – здорове майбутнє ”.
• Програма родинної педагогіки “ В променях сонця і любові ”.
• Програма роботи з талановитою молоддю, яка забезпечує креативний розвиток “ Дивосад ” .
Основні завдання виховного процесу школи такі:
• Забезпечити збереження і зміцнення здоров'я (психічного і фізичного), як соціальний захист дітей.
• Сформувати систему моральних цінностей, орієнтовану на досягнення особистісного благополуччя , інших людей і суспільства вцілому.
• Забезпечити досягнення заданого рівня освіченості, що відповідає ступеню освіти, потенціалу дитини, потребам її особистісного розвитку
• Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в вихованні духовності в умовах переорієнтації його на кінечну результативність.
• Створення виховного простору для ціннісного виховання духовності, яка самореалізується в різних виховних середовищах. Сформованість вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, креативний розвиток;
• Збереження здоров’я школярів шляхом результативних впроваджень здоров’язбережувальних технологій та екологічних акцій;
• Синтез народної та академічної педагогіки для виховання свідомого громадянина, патріота України.

Кiлькiсть переглядiв: 2

Коментарi